<title>FUARDA MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM BECERİLERİ EĞİTİMİ</title>
<link>http://www.iso.org.tr/etkinlik-takvimi/?dt=28092023142440</link>
<description>Eğitim, yurt dışında veya yurt içinde düzenlenen bir fuara katılmak isteyen şirketlere, stantlarında bol ziyaretçi ve sonrasında müşteri bulabilmeleri için, fuara nasıl hazırlanmaları gerektiğini anlatan, işi sahada uygulayan ve satan şirket temsilcilerinin hedeflerine ulaşmalarını sağlamak üzere kalıcı davranış değişiklikleri edinmeleri ve kazanmış oldukları bilgi ve becerileri hayata geçirmeleri, aslında bir ikna sanatı olan satışı, doğru taktik ve becerileri kullanarak, insanlara doğru sorular sorarak, onları düşünmeye teşvik ettirmek böylece ürün ya da hizmete ihtiyaç duyduklarının farkına varmalarını sağlamak için kurgulanmıştır.</description>