İSO Tam Kapanma Döneminde Çalışanlar için Görev Belgelerinin Nasıl Düzenleneceğine İlişkin Üyelerine Duyuru Yaptı

  • Diğer Haberler
tam-kapanma-gorev-belgesi-01

İstanbul Sanayi Odası (İSO) Tam Kapanma Döneminde çalışanlar için Görev Belgelerinin nasıl düzenleneceğine ilişkin üyelerine bir duyuru yaptı.

İSO tarafından yapılan duyuru şöyle:

”Bildiğiniz gibi Covid-19 salgını ile mücadele kapsamında 29 Nisan – 17 Mayıs tarihleri arasında uygulanacak tam kapanma döneminde imalat ve üretim sektörü kısıtlamalardan muaf tutulmuştur.

İmalat sektörünün bu sürede çalışmaya devam edebilmesi için çalışanlar için görev belgesi düzenlenmesi gerekmektedir.

İçişleri Bakanlığı’nın ekte yer alan 29.04.2021 tarihli genelgesine göre görev belgesi başvurusu e-devlet platformunda İçişleri Bakanlığı’nın e-başvuru sistemi üzerinden yapılacaktır.

Başvuruda bulunacak çalışanın e-başvuru sistemini kullanımında oluşabilecek problemler, sistemsel yoğunluk, erişim hatası gibi geçici durumlar nedeniyle zamanında görev belgesi alınamaması durumunda bir defaya mahsus olmak ve en fazla üç gün için geçerli olmak kaydıyla ekte örneği yer alan görev belgesi formu manuel olarak doldurularak çalışan ve işyeri/firma yetkilisi tarafından imzalanmak suretiyle düzenlenebilecektir. Manuel belgeler 3 gün ( 2 Mayıs gecesine kadar) geçerli olup, sonrasında e-devlet üzerinden belge alınması zorunludur.

Manuel belge örnekleri word ve pdf formatında ekte sunulmaktadır.”

Görev Belgesi Düzenlenmesi Attach Tam Kapanma Görev Belgesi Attach Tam Kapanma Görev Belgesi (Word) Attach